#batecdecau

“La vostra tasca és una revolució silenciosa, feta des de l’amor. En la situació que vivim el país necessita gent com vosaltres: crítica, implicada i compromesa”

Toni Reig, director general de Joventut de la Generalitat de Catalunya

Diumenge passat, l’Alícia acompanyada de les marines Guiu i Vallverdú van anar fins a Girona per participar a l’Assemblea General Ordinària (AGO).

A l’AGO (clica) hi van assistir prop de 800 persones i és l’assembla que convoca anualment Minyons Escoltes de Catalunya (MEG) i és on es decideixen els fulls de ruta per el nou curs, s’intercanvien recursos, fem xarxa,…també es van aprovar les modificacions dels Estatuts presentades i també la proposta de treball per al curs 2013-2014 del Procés d’unitat de l’escoltisme i el guiatge català. A més, es va aprovar la memòria i l’estat de comptes del curs passat, així com el programa de curs i el pressupost per aquest curs 2013-2014.

Els comissaris general de MEG van afirmar que “la nostra tasca educativa, que actualment arriba a 10.500 infants i joves arreu de Catalunya, és possible gràcies a l’acció desinteressada de 3.000 joves voluntaris i voluntàries que fan de caps, formadors o responsables associatius. Si féssim una comparació en termes econòmics, el conjunt de la dedicació dels voluntaris i voluntàries de l’associació equivaldria a prop de 20 milions d’euros anuals, que oferim de manera desinteressada a la societat“.

Així doncs, les tres valentes del cau van tornar de Girona amb les piles ben carregades d’entusiasme i de seguir treballant per deixar el món una mica millor de com l’hem trobat.

L’alegria però, va ser doble, ja que es van retrobar amb el Juan, antic nen i cap del cau a qui tots estimem i trobem a faltar molt!

IMG-20131124-WA0008